太子八、九十年代摩登fusion餐廳 — 芳華絕代|尋找上海的味道,復古磚牆壁畫及霓虹燈!大推黑松露雞肉漢堡和冬陰蝦薄餅 ~

0
太子八、九十年代摩登fusion餐廳 — 芳華絕代|尋找上海的味道,復古磚牆壁畫及霓虹燈!大推黑松露雞肉漢堡和冬陰蝦薄餅 ~

提起芳華絕代,可能大家都會想起兩位天王天后的經典電影,但今次係要去一間位於太子新開嘅餐廳。店舖以八、九十年代摩登風格作為設計,用上綠配白的磚牆、復古的餐具、霓虹燈等帶出一絲老風味,而霓虹燈更捕捉到香港當時的特色,表現出繁華燦爛,五光十色的美好年代。

未進入店鋪前,已經有幾個打卡位置,岩曬等位嘅時候去影番幾張靚相先。包括以綠色霓虹燈所造的大型店名「芳華絕代」及以透明磚牆配紅色霓虹燈「Fong waa Parlour」的門口等候位置。

除了靚靚的店鋪外,美食都是重要一環。店鋪提供早餐、午餐、下午茶及晚餐,款式各有不同,更有趣地將上海與西式風味結合,形成特色fusion菜。

冬陰蝦薄餅($148)

薄餅餅底烤得又薄又脆,上面的蝦隻份量不少,食落酸酸辣辣,確有幾分冬陰公的神髓。

黑松露雞肉芝士漢堡配薯條($108)

整個漢堡好Juicy,平時黑松露漢堡多數淋上黑松露醬,但這個漢堡是將黑松露混合雞肉中,雞扒食落好香黑松露味,配埋新鮮蔬菜同外脆內軟的麵包,齒頰留香。

芳華絕代

地址|旺角界限街三拾六號1-2樓

電話|23662113

營業時間|星期一至日 7:30am – 10:00pm

封面圖來源|prudencekhy, fongwaaparlour (Instagram)

Google Map|